ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ

Login Here! If you are not a member you can register here too.

Εγγραφείτε στο φόρουμ, είναι εύκολο και γρήγορο

ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ

Login Here! If you are not a member you can register here too.

ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ

Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ

Όλοι μέσα, τα πάντα όλα είναι εδώ. Μη ψάχνετε άλλο, είστε στο σωστό μέρος, εδώ μιλάμε για τα πάντα όλα. Υπάρχει ότι σας αρέσει

Σε λίγο κι άλλα emoticons.
Καλή Διαμονή στο φόρουμ

3 απαντήσεις

Τελικά ο συλλαβισμός έιναι άχρηστος ή όχι ??

ImortalHacker
    ImortalHacker
    Fanatic Gamer
    Fanatic Gamer

Αριθμός μηνυμάτων : 26
    Registration date : 18/02/2009
    Τόπος : Καβάλα

Τελικά ο συλλαβισμός έιναι άχρηστος ή όχι ?? Empty Τελικά ο συλλαβισμός έιναι άχρηστος ή όχι ??

Δημοσίευση  ImortalHacker Δευ Μάης 04, 2009 10:24 pm

Τελικά ο συλλαβισμός έιναι άχρηστος ή όχι ??

Αν μπορείτε να το διαβάσετε, τοτε ο συλλαβισμός για σας είναι άχρηστος!

Cna yuo raed tihs? Olny 55% of plepoe can.

I cdnuolt blveiee taht I cluod aulaclty uesdnatnrd waht I was rdanieg. The phaonmneal pweor of the hmuan mnid, aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy,it dseno't mtaetr in waht oerdr the ltteres in a wrod are, the olny iproamtnt tihng is taht the frsit and lsat ltteer be in the rghit pclae. The rset can be a taotl mses and yuo can sitll raed it whotuit a pboerlm. Tihs is bcuseae the huamn mnid deos not raed ervey lteter by istlef, but the wrod as a wlohe. Azanmig huh? yaeh and I awlyas tghuhot slpeling was ipmorantt! fi yuo cna raed tihs...
    b1LLzZ
    b1LLzZ
    Admin
    Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 183
    Registration date : 13/02/2009
    Τόπος : Kavala, Greece

Τελικά ο συλλαβισμός έιναι άχρηστος ή όχι ?? Empty Απ: Τελικά ο συλλαβισμός έιναι άχρηστος ή όχι ??

Δημοσίευση  b1LLzZ Δευ Μάης 04, 2009 11:42 pm

simple
    Can you read this? Only 55% of peoplee can.

I couldn't believe that I could actually understand what I was reading. The phenomenal power of the human mind, according to a research at Cambrigde University,it doesn't matter in what order the letters in a word are, the only importat thing is that the first and last letter be in the right place. The rest can be a total mess and you can still read it without a problem. This is because the human mind does not read every letter by itself, but the word as a whole. Amazing huh? yeah and I always thought spelling was important! if you can read this...
    ImortalHacker
    ImortalHacker
    Fanatic Gamer
    Fanatic Gamer

Αριθμός μηνυμάτων : 26
    Registration date : 18/02/2009
    Τόπος : Καβάλα

Τελικά ο συλλαβισμός έιναι άχρηστος ή όχι ?? Empty Απ: Τελικά ο συλλαβισμός έιναι άχρηστος ή όχι ??

Δημοσίευση  ImortalHacker Τετ Μάης 06, 2009 12:40 am

Ένα μικρό ορθοργαφικό λάθος: imrortat

Αρχίσαμαι τα σαρδάμ!!
    Bills
    Bills
    Admin
    Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 140
    Registration date : 14/02/2009
    Τόπος : Thess/niki

Δημοσίευση  Bills Τρι Ιουλ 07, 2009 3:12 am

Suspect

Παρόμοια θέματα

-

Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι Παρ Μάης 10, 2024 1:33 am